wtorek, 9 lutego 2016

Wielkie jajo frywolitkowe

W tym roku wydziergałam kilka jajek frywolitkowych. Pięć z nich pokażę dopiero za jakiś czas, kiedy dotrą do właścicieli a ich opinia będzie pozytywna. Dzisiaj pokaże Wam styropianowe jajo ozdobione frywolitką. Jest dość spore bo ma 10 cm. wysokości i 23 cm w obwodzie w najszerszym miejscu.
I jeszcze spód
Mogę jeszcze pokazać mój miniaturowy  koszyczek wielkanocny z zeszłego roku, który wyjęłam na potrzebę sesji zdjęciowej . Tutaj zdjęcie z dużym jajem.
Jak tylko pozostałe jajka dotrą do właścicieli zamieszczę zdjęcia. 
Szaliko kaptur się robi, na dzień dzisiejszy ma około 190 cm więc jeszcze jakieś 20 i zobaczymy co z tego wyjdzie no i oczywiście pompony. 
Dzisiaj w ogóle nie idzie mi pisanie, więc chyba będę kończyć. 
Zaczyna brakować mi szydełka i chyba muszę poczynić kilka słupków.
Pozdrawiam cieplutko, nie dajcie się panującym grypom.
Ania



4 komentarze:

  1. pięknie wyszło :)
    ja sie dopiero przymierzam, ale czy zdążę?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Reniu
    Czasu do świąt jeszcze troszkę jest, chociaż wiem że Ty jesteś absolutnie wszechstronnie, artystycznie uzdolniona i żeby pogodzić wszystkie swoje pasje trzeba się niewąsko nagimnastykować.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajo robi wrażenie, jest śliczne!!!
    Ja chyba jakieś muszę sobie na szydełku zrobić przynajmniej jedno. Tyle ich zrobiłam a sama mam tylko 3 i to w kolorach które nie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jajko!!! Wspaniale się prezentuje!!!

    OdpowiedzUsuń