piątek, 22 września 2017

Angielska seria skończona

Ostatnio dużo czasu poświęcam na  haft krzyżykowy z dwóch powodów. Po pierwsze ,ze względu na moje plecy i zakaz nadmiernego przesilania ich, lekarz zabronił siedzieć przy maszynie. Oczywiście zakazy są po to by je łamać,ale po godzinie pokornie wracam na fotel. Po drugie, bardzo mi się podoba ten rodzaj haftu. Zawsze wydawał mi się zbyt trudny i nie zabierałam się za to. Zmobilizował mnie mąż. Spodobała mu się angielska seria i spytał czy bym umiała takie coś zrobić? I co ja na to? No oczywiście , jak to ja nie potrafię. Zakupiłam wszystko co potrzebne. Wzory dostałam. Zaczęłam i .... przepadłam. Ostatni z serii skończyłam 10 września, oprawiłam i jest. Zdjęcia jak wiecie to nie moja specjalność. Pogoda okropna to na dworze nie ma co się zabierać. Obrazki są oprawione w ramki z szybkami więc obojętnie z której strony robi się zdjęcie  to zawsze się coś w tej szybce odbije.
Pokazuję co mam. Jak obrazki zostaną powieszone to zrobię jeszcze raz.
Tutaj jeszcze przed praniem.


A tak wygląda lewa strona mojego haftu.

Tutaj już oprawiony.

I jeszcze wszystkie razem.

Dziękuję wszystkim zaglądającym.
Pozdrawiam Ania




6 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita, jest to wyjątkowo ładna seria, każdy śliczny ale razem tworzą coś wyjątkowego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. już się nie mogę doczekać jak zawisną na ścianie.

      Usuń
  2. Aniu, piękna seria, w fajnym klimacie i pięknej kolorystyce, uwielbiam takie lekko ascetyczne obrazy.
    Na pewno pięknie wyglada to na ścianie !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Na powieszenie muszą jeszcze poczekać, ale myślę ,że już niedługo zawisną i będą cieszyć oko jeszcze bardziej.
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jak pięknie ta seria wygląda! Dużo pracy włożyłaś w wykonanie tych obrazków, ale efekt jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Zajęcie jest pracochłonne ale warte każdej chwili.
      Pozdrawiam Ania:)

      Usuń