piątek, 13 lipca 2018

Kolejne zazdroski

Witajcie,
Jak pisałam ostatnio u mnie w robótkowym koszyku królowało szydełko. Po serduszkach i kwiatuszkach postanowiłam zrobić coś geometrycznego i tak powstała zazdroska inna niż do tej pory. Kolor ekri, długość nieco ponad 100 cm , wysokość 27 cm . Robiło się całkiem przyjemnie. Wzór łatwy do wykonania.




Ale,że ja, niespokojny duch, nie potrafię spokojnie usiedzieć przy jednej robótce zaczęłam coś jeszcze. Jak pisałam w poprzednim poście, zaczęłam robić coś czego jeszcze u nikogo nie widziałam. Oczywiście to też jest zazdroska , tylko taka która wymagała o wiele więcej pracy. Wymyśliłam sobie ,że zrobię zazdroskę wykończoną koronką frywolitkową. Koronkę dziergałam z cienkich nici DMC Babylo 40. Nici niespecjalne do frywolitki. Podoba mi się gotowa koronka z nich wykonana ale zdarzało się ,że nici się zrywały. Ponieważ frywolitkę kocham bardzo, to supłanie sprawiało mi super przyjemność. Wzór tworzyłam na bieżąco. Ponieważ jest to moja pierwsza taka zazdroska to wzór nie jest wyszukany. Efekt końcowy podoba mi się bardzo więc na pewno powstaną kolejne frywolitkowe zazdroski. Wymiary podobne do poprzedniej. 105 cm długości , 29 cm wysokości. Dół wykończyłam maleńkimi perełkami.





Jak Wam się podobają? Zapraszam do pozostawiania komentarzy z Waszymi opiniami.
Pozdrawiam Ania









6 komentarzy:

  1. Lubię takie elementy wystroju okien, zawsze urzekało mnie połączenie płótna i ręcznie robionej koronki :-) Śliczne są i te szydełkowe, i oczywiście frywolitkowe. Szczerze podziwiam, musiało być z nimi ogromnie dużo pracy, ale i efekt jest tego absolutnie wart.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę pracy trzeba było włożyć ale to sama przyjemność.Bardzo się cieszę ,że komuś się podobają moje prace.. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Obie piękne, ale ta frywolitkowa to mistrzostwo świata! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Edytko.Jak wiesz obie szukają domu.
      pozdrawiam Ania:)

      Usuń
  3. Szydełko to dla mnie czarna magia, ale frywolitka to.......... cudo. Piękne robisz frywolitki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tereniu Twoje też są piękne.
      Pozdrawiam Ania:)

      Usuń