sobota, 10 października 2015

Pikowana, ozdobna poduszka


Wczoraj na szybko uszyłam pikowaną , ozdobną poduszkę dla córki na łóżko do akademika. Spieszyłam się żeby zrobić jej niespodziankę bo wczoraj wracała na weekend do domu.
Udało się poducha się spodobała i będzie jej służyć przez długie lata ponieważ uszyta jest z bardzo grubej tkaniny przypominającej (po prawej tronie) kożuch.
Przed uszyciem oczywiście musiałam wyrysować schemat pikowania i tak to wyglądało;

Żeby pikowanie ładnie wyglądało trzeba przepikować tkaninę podkładając pod materiał ocieplinę. Na zdjęciu poniżej już upięta tkanina przygotowana do pikowania.
Aby lepiej się pikowało i ocieplina nie haczyła o ząbki od maszyny to na spód podłożyłam kawałek zwykłej białej bawełny i szycie od razu jest łatwiejsze. A tak wygląda moja poducha po uszyciu jeszcze bez wkładu.
Do środka uszyłam wsyp z białej bawełny i wypchałam pociętą na drobne kawałki ociepliną ponieważ poduszka miała być twarda.
A tak wygląda już gotowa poducha. Efekt końcowy bardzo mi się podoba a Wam?
I jeszcze jedno
Zdjęcia może nie są rewelacyjne ale robiłam je już w nocy,mimo wszystko widać nie najgorzej.
Dziękuję wszystkim odwiedzającym i zapraszam do pozostawienia śladu po sobie w postaci komentarza.
Pozdrawiam i do następnego wpisu
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz