niedziela, 3 kwietnia 2016

Dwustronny żakard

Co robimy w święta żeby się nie nudzić? To zależy:
- możemy jeść
- oczywiście zapraszać gości
-iść z wizytą do rodziny
a kiedy to już mamy za sobą to co robić? Ja znalazłam sobie zajęcie dla mnie oczywiste. Uczyłam się dziergać podwójny żakard. Zrobiłam sobie łapkę kuchenną na próbę. Jest tam kilka pomyłek ale nie jest źle.

















To jest jedna strona a tak wygląda druga strona





























Z rozpędu zrobiłam ubranko na kubek
Obiecałam że pokażę jak wyglądał mój koszyczek wielkanocny z nową serwetką frywolitkową.
I jeszcze jedną ujęcie
Muszę się jeszcze pochwalić prezentem jaki dostałam na "zajączka" od Agnieszki z włoskiego słońca. A dostałam koszyczek na moje robótki i podstawkę pod garnek.
Pod garnek troszkę szkoda więc postawiłam sobie na niej wagę 
I koszyczek już z wełenkami.
Ja wysłałam Aguli taką małą frywolitkową serwetkę.
A co u Was słychać po świętach?
Pozdrawiam gorąco 
Ania.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz