środa, 5 sierpnia 2015

Skończyłam

Skończyłam "próbną" serwetkę. Wzór zapewne wam znany. Ja schemat mam z netu dlatego serwetka jest robiona na próbę, ale nie powiem wyszła dobrze. Zrobiłam jeden błąd w wyliczeniach ale go nie widać. Efekt końcowy oceniam na dobry i na pewno wykonam taką dużą na ławę bo bardzo mi się podoba ten wzór jednak nie wiem kiedy bo jak na razie to tylko plany, najpierw muszę skończyć zaczętą frywolitkę, którą wam pokazywałam. A tak się prezentuje dzisiejsza.
 
 Zdjęcia może ni są najlepsze ale robiłam je dosłownie dwie godziny temu , więc wybaczcie. No i jeszcze jedno...
Wykonałam ją z muzy 20. Osobiście lubię z niego szydełkować. Odpowiada mi jego grubość. Chociaż ostatnio wyrabiam resztki kordonków na jakieś pojedyncze serwetki i np. z cable 5 też wychodzą ładne, masywne.
To by było na tyle. Czekam na Wasze opinie i zachęcam do zaglądania i zostawcie czasem po sobie jakiś ślad w postaci komentarza.
Całuski
Ania

2 komentarze:

  1. Pięknota!!! Podzielisz się wzorkiem."?
    Mój e-mail agniemat@poczta.onet.pl z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, tylko go znajdę. Mam gdzieś na kompie , muszę poszukać. Pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń