sobota, 2 września 2017

Autobus czerwony

Już dość dawno skończyłam trzeci obrazek z angielskiej serii. Już ostatni ma się ku ukończeniu a poprzedniego nie pokazałam. Tak więc pokazuję trzeci, oprawiony. Autobus czerwony. moją przygodę z krzyżykami zaczęłam dopiero na początku tego roku i widzę ,że z każdym kolejnym obrazkiem moje krzyżyki są coraz ładniejsze. ale chwalić się nie będę bo nie ma czym. jak już kiedyś pisałam seria ta bardzo mi się spodobała i tak chciałam mieć takie obrazki na ścianie ,ze postanowiłam sobie je wyszyć. Tak wygląda mój autobus.


A tutaj wszystkie trzy.
Wiem,że jeszcze dużo mi brakuję do perfekcji, ale mam nadzieję,że będzie coraz lepiej.
Pozdrawiam Ania:)


6 komentarzy:

  1. Powstała super kolekcja, pięknie to musi wyglądać na ścianie. Podziwiam za cierpliwość i talent. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. jeszcze tylko jeden do skończenia i kolekcja gotowa.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Aniu, podziwiam za cierpliwość, moja mama trochę wyszywała, własnie mam na scianie w pokoju wyhaftowane przez nia słoneczniki :) Twoja kolekcja jest super i ma świetny klimat i te kolory, bardzo mi sie podobają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak skończę ten ostatni z serii to mam już w planach piękną gałązkę magnolii.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetna robota! Pięknie wyglądają te hafty jako cała kolekcja :). Haftowanie to bardzo miłe i odprężające zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu. Haftowanie działa na m nie kojąco i uspokajająco.
      Pozdrawiam :)

      Usuń