sobota, 17 czerwca 2017

Drugi obrazek z kolekcji DMC

Skończyłam tydzień temu, ale mnie miałam czasu żeby go pokazać. Drugi z  angielskiej serii DMC - strażnik. Wyszywałam go około miesiąca. Jest oprawiony, jeszcze nie powieszony. Bardzo podoba mi się ta seria. Aktualnie mam na tamborku trzeci obrazek - autobus. Już kończę pierwszą stronę.Zostanie mi jeszcze tylko jeden, skrzynka pocztowa. A tak się prezentuje mój strażnik.
A tutaj oba obrazki.
Ramki mam z szybkami i odbija się światło. Na tym zdjęciu jest lepiej.

W między czasie wyszyłam też igielnik. Powędrował do sympatycznej blogowej koleżanki. Spodobał się więc mogę pokazać zdjęcia.
Druga strona jest w zieleni.
Mam nadzieję, że będzie dobrze służył.
Oprócz wyszywania robię jeszcze inne rzeczy. Muszę skończyć sweter dla męża i oczywiście szyję. Ale to następnym razem, teraz zabieram się za robotę.
Pozdrawiam Ania.



4 komentarze:

  1. Aniu, to Ty jeszcze takie rzeczy wyszywasz ? Jestem pełna podziwu, bardzo podoba mi się seria z "angielskimi symbolami " świetna kolorystyka, szarość, czerwień, bomba. Moja mam wyszywa, ale ona raczej kwiaty i martwą naturę, mam kilka takich jej wyszytych obrazków a nawet obrazów, piękna i pracochłonna rzecz. A poduszeczka na szpileczki rewelka, bardzo Ci dziękuję, jest taka piękna, że na razie leży i wszyscy podziwiają, aż żal mi korzystać do pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko. Z igielnika korzystaj do woli i nie martw się ,że się zniszczy. Zrobimy kolejny.
      Pozdrawiam Ania:)

      Usuń
  2. Piękna rzecz, tylko podziwiać za staranność i dokładność. Wszystko wykonane perfekcyjnie ja nie wyszywam krzyżykami więc mogę tylko się zachwycać. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko. do perfekcji jeszcze daleka droga , ale się mnie poddaję.
      Pozdrawiam Ania:)

      Usuń